niedziela, 9 marca 2014

ogłoszenie nr.1

                             UWAGA !!!

Moi drodzy przepraszam was że nic nie dodawałam ale nie miałam przez ten okres komputera ale teraz jestem i mogę kontynuować pisanie dla was myślę że mi wybaczycie to

A Więc Tak Rozdział Pojawi Się Jutro W Godzinach 16:00 - 18:00
więc zapraszam was moje DIRECTIONER'S

KOFFFFAAAMM WAS MOJE SIOSTRY
A DZISIAJ JEST NASZE ŚWIĘTO WIĘC ŻYCZĘ WAM WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO ŻEBYŚCIE W PRZYSZŁOŚCI SPOTKALI CHŁOPAKÓW I MAM NADZIEJĘ ŻE WYTRWAMY NASTĘPNY ROK TAK JAK I TEN BĘDZIEMY OBCHODZIĆ ROCZNICE <333


    9 MARCA - Dzień Polish Directioners





WASZA XOXO

3 komentarze:

  1. jEEJU JUŻ MYŚLAŁAM ŻE NIE DODASZ NIC NA BLOGA TY GUMISIU TY! <3

    Też cie kochamy <3 <3
    I obyśmy tez swiętowali za rok, no i oczywiście spotkali chłopców!

    Co do rozdziału jeśli jutro nie dodasz moja patelnia cie znajdzie! =***


    Avalon =]]

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... Wiesz nie żeby coś, ale miał być rozdział,a go nie ma...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest rozdział tylko nieopublikowany nie mialam dojscia do kompa i nie mogłam dodać dzisiajj napewno bedzie :)

      Usuń