poniedziałek, 7 października 2013

od razu poczułam ciepło jego ciała,bicie jego serca i zasnęłam

Trochę ciekawiło mnie gdzie będziemy mieszkać.Po piętnastu minutach podjechaliśmy pod ładny domek z dużym ogrodem














Wjeżdżając a parking tata się zapytał czy nam się podoba dom a my z Johnem prawie wykrzyczeliśmy chórem że jest piękny.tata widać było że się ucieszył z naszej odpowiedzi ponieważ na jego twarzy widniał mały uśmiech.nawet nie zanieśliśmy bagaży do domu (to tak fajnie brzmi)bo mama zaproponowała żebyśmy poszli pozwiedzać Londyn,najpierw poszliśmy na wielki młyn po 3 obrotach zaczęło mi się robić niedobrze,ale mówiłam sobie w duchu że to jeszcze jeden obrót i będę na dole.Widok był nieziemski zrobiłam fotkę Big Bena i wysłałam ją nilowi,zrobiłam jeszcze kilka innych zdjęć.Po zwiedzaniu poszliśmy na zakupy kupiłam sobie sweter z UK a nilowi kupiłam opaskę na rękę z UK ciekawe czy się ucieszy zadałam pytanie mamie 
mama: na pewno,bo to prezent od ciebie kochanie
Amy:myślisz,mam nadzieję że mu się spodoba
mama:oczywiście,posłuchaj czasem mamy kochanie,przykro mi z powodu Niala i reszty twoich znajomych Amy:Mi też ciężko,ale to nic najważniejsze jest to że jesteśmy tu razem
Nagle  znikąd  wyłonił się tata,powiedział że do domu pojedziemy piętrowym autobusem ucieszyłam się bo nigdy nie jeździłam piętrowym autobusem.po dziesięciu minutach byliśmy już pod domem, weszliśmy
 najpierw poszliśmy zobaczyć salon:
 potem salon:


potem kuchnia:


an końcu na dole znajdowała się łazienka:


Weszliśmy na górę John miał pokój od razu przy schodach:( John uwielbia piłkę nożną):))


















potem była sypialnia rodziców:


A na samym końcu był mój pokój:


weszłam do swojego pokoju był piękny od razu położyłam się na łóżko i tak przeleżałam 15 minut.poszłam do Johna a tu na ścianie plakat z piłkarzem i murawa na suficie WOW.Rozpakowałam śię trwało to może z cztery godziny no może więcej,zeszłam na dół i poczułam ładny zapach zobaczyłam że mama zrobiła kolację (omlet ze szczypiorkiem)zjadałam szybko moją porcję,poszłam do pokoju i włączyłam laptopa  zalogowałam się na TT i FB nic się nie działo zobaczyłam że Nial jest widoczny.Zadzwoniłam odebrał od razu się z nim przywitałam i zaczęłam mu opowiadać cały dzień, że mam prezent dla niego od razu pytał co to jest ale powiedziałam mu że to niespodzianka.Spytałam czy nie chciałby do mnie przyjechać na weekend.On od razu spytał się rodziców pozwolili mu,gadaliśmy tak może z godzinę aż w końcu się pożegnaliśmy wyłączyłam laptopa przebrałam się w pidżamę i poszłam spać

NASTĘPNY DZIEŃ:
rano obudziłam się bez interwencji mojego brata to mnie trochę zdziwiło bo to on zwykle mnie budził,zeszłam na dół na śniadanie mama zrobiła mi płatki  z mlekiem i powiedziała że John jest u kolegi z sąsiedztwa Leona.po śniadaniu poszłam na górę, szybkim krokiem weszłam pod prysznic siedziałam w łazience z półgodziny następnie poszłam do mojego pokoju otworzyłam szafę i ubrałam to

uczesałam się w koczka zrobiłam codzienny makijaż wzięłam torbę zamknęłam dom poszłam na pieszo do pobliskiej galerii.Chodziłam tak po sklepach oglądając różne ciuchy w oko wpadła mi w oko śliczna blado niebieska sukienka na jedno ramię pomyślałam ż to idealna sukienka na urodziny Niala z tydzień
OTO ONA:

Kupiłam ją i zaczęłam szukać do niej dodatków,znalazłam czarny wisiorek z sercem i czarne kolczyki,poszłam jeszcze do kawiarni bo podczas zakupów straszni zgłodniałam zamówiłam sobie lody truskawkowe z bitą śmietaną.wyszłam z galerii i skierowałam się do domu.Byłam w domu o piętnastej pokazałam sukienkę mamie powiedziała że jest śliczna wyjechaliśmy z domu po siedemnastej w Mulingar byliśmy o dwudziestej zabraliśmy Niala usiadłam z farbowanym na samym tyle auta,było mi strasznie zimno więc wtuliłam się w blondynka i od razu poczułam ciepło jego ciała,czułam bicie jego serca i zasnęłam

---------------------------------------------------------------------------------------------------
oto jest rozdział trzeci fajnie ze ktoś to w ogóle czyta komentujcie dla was to chwila a dla mnie motywacja do dalszego działania kocham was :****

3 komentarze:

  1. Boskie! *o*
    Kocha kocham to! <333
    zapraszam do mnie na nowy rozdział :)
    http://loolopowiadaniao1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz dalej nexta piszesz piszesz !!! Czekam i to musze powiedzieć że jest genialne nie mogę sięjuż doczekać tego wiesz jakiego momentu!! *.*

    OdpowiedzUsuń





































































  3. Kocham to :* Czekam na nexta
    K xx

    OdpowiedzUsuń